9 Mayıs 2023 Salı

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. Sezon 1. Bölüm: Sürpriz Azerbaycan gezisi

Ömer'den: Bugüne hocalarımızın bize ayarladığı bir gezi olduğu haberini alarak başladık. Gezileri severim, şu ana kadar Türkiye'deki bütün müzeleri gezmiş olabilirim. "Gezmiş olabilirim." dedim çünkü üşengeçlikten gezdiğim yerleri saymayı unuttum 😂 Fransa'yı da katarsak yaklaşık 500 yer gezmiş olabilirim. Neyse, bundan kızların haberi yok. Özge'nin de... Fakat grupta bombayı patlatacak olan ben olacağım. Yani umarım öyle olacak, tabii Kaan'dan ses çıkmadıysa. 

Bizimkiler: 

Özge: Naber, nasılız gençlik? 

Kaan: İyiydim. Ta ki test çözmek için gelen motivasyonum ödev grubundaki matematik projesi alanlar listesi yüzünden gidene kadar! Kim attı onu? Ayrıca listede adım yazıyor ve proje almadım. 

Hamza: Şey... B- ben 😁 

Firdevs: Proje alanları yazmak sana mı kaldı!? Hoca " Yazıyorum ben, siz yazmayın." dedi ya! 

Ömer: 😑 Off! Size bir haberim var. Susun şimdi! 

Selahattin: Sen söylemeden ben söyleyeyim. Geziye gidiyoruz değil mi? 

Ömer: Geziye gittiğimiz doğru da nereye gittiğimizi bilirsen tamam. 

Esma nur: İtalya? 

Ecrin: Bence kesin Bursa. Bursa'ya gittiğimizi hatırlamıyorum. 

Kaan: Biz sen yokken gittik, hastaydın. 

Ömer: 1 kelime söylesem anlarsınız. 

Selahattin: Söyleeeğ!! 

Ömer: Kardeş ülke. 

Selahattin: Az- 

Firdevs: Yoksa Azerbaycan'a mı gidiyoruz?!

İrem: Tanıştırayım, kendisinin adı " Firdevs"tir fakat "Leb demeden leblebiyi anlayan kız" olarak tanınır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...