4 Eylül 2022 Pazar

Nasıl bu kadar çok fikir buluyorum? (Sonunda açıklıyorum!)

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün size artık bu konuyu açıklamam gerektiğini düşünüyorum. Neredeyse 100 küsur yayın yazdım... Peki bunlar nası ortaya çıkıyor? Merak edenler için anlattım: 

Öncelikle bazen beyin fırtınasıyla... bazen ise fan kanallarına bakıyorum. Fakat tek bir kaynağa değil en fazla 3 kaynak. Olmadı başka bloglara bakıyorum... Mesela Kara Leydi bloguna bakıyorum. Ya da örneğin Youtube'da gezerken kendime yazının başında belirttiğim gibi 3 kanal belirleyip onlara bakıyorum. Aklıma yatan bir fikir bulursam KENDİ YORUMLARIMI KATARAK yazıya döküyorum direk ordan duyduklarımı yazıyor olsaydım çalmış olurdum. Haksız mıyım? 

Çok uzun bir yazı oldu farkındayım ama umarım anlamışsınızdır. İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...