3 Eylül 2022 Cumartesi

Mucize Eski ben vs Yeni ben akımı

 Herkese selamlar bugün başlıktan anlamış olduğunuz üzere akımları yapıyorum serisine devam ediyoruuuz (Full enerji bir şekilde bu yazıyı yazdığım için biraz değişik oldu ama neyse) bu fikir aklıma Youtube Shorts ( Youtube kısa videolar)'da gezerken aklıma geldi e bende durur muyum hemen koşa koşa Bu akımı yapmalıyım dedim. Sizleride fazla sıkmadan hadi BAŞLAYALIIIM!! 

Marinette: 

Eski ben                                                                    Yeni ben 

Dikiş perisi olmak istiyorum.  -----------------       Bu çok saçma... 

Adrien: 

Eski ben                                                                            Yeni ben 

Gelecekte istediğim mesleğe sahip olucam. ---------- Maalesef olmadı. 

Alya:

Eski ben                                                                         Yeni ben      

Gelecekte güzel bir blog yazarı olucam ------------ Okuldaki herkes beni takip ediyor :) 

Bu serinin devamının gelmesi için yoruma abanırsanız sevinirim (Biliyorum biraz abartılı bir cümle oldu ama abartmak benim işim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...