11 Ekim 2022 Salı

Adrien'la sette 9. gün *Pozitif mi? Negatif mi?*

 Evet arkadaşlar bugün sete gitmedik çünkü 1 gün önce MHRS' den test sonuçlarımıza bakmamız ve çıktısını alıp sağlık ekibimize götürmemiz gerek. Şimdi sonucuma bakıyorum... *Ekranda sonucu gördü ve aşırı mutlu* SONUUUUÇ! Negatif ♡ yani korona yoook! 

Adrien: Anne! Ben bi koşu kırtasiyeye gidiyorum! 

Nathalie: Tamam oğluşum. Giderken dikkatli ol emi kuzum? 

Adrien: Annecim video çekiyorum... 

Nathalie: 😊 Benim kuzum büyümüşte youtuber mi olmuş? Oyy kıyamaz annesi ona... 

Adrien: Annecim şu sevgi faslını bitirsek mi?

Nathalie: 😘 Güle güle! 

Adrien: Güle güle anne ❤👋 

Eyfel kırtasiyeye varınca* 

Adnan amca: Oo! Hoş geldin delikanlı. 

Adrien: Hoş buldum Adnan amca sizde acaba fotokopi çekiliyor mu? 

Adnan amca: Tabii. Neyin fotokopisi çekilecek? 

Adrien: Biz ekiple korona testi olmuştuk. Kendi sonucumun çıktısını alcaktım. 

Adnan amca: Sen onu bana WattsApp' tan at. Hemencecik çekiyim. 

*Adrien test sonucunun ekran görüntüsünü bulur ve atar* 

(Bir kaç dk. sonra ) 

Adrien: Sağol amcacım 

Adnan amca: Yine bekleriz ♡

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...