9 Ekim 2022 Pazar

Adrien'la sette 8. gün *Ekip set güvenliği açısından koronavirüs testi yaptırır*

 Herkese merhabalar arkadaşlar ekibimizle beraber hastaneye gidiyoruz çünkü korona  mıyız değil miyiz diye merak ettik... Eğer koronaysak dizi final ama negatif çıkarsak yinede önlem amaçlı karavanlarımız her set sonrası dezenfekte edilecek. Dürüst olucam ben daha önce hiç korona testi yaptırmadım... bu ilk deneyimim bu yüzden biraz TIRSIYORUM... *Hastaneye varılır* 

Danışmadaki sekreter: Hoş geldiniz. Mucize: Uğur Böceği ile Kara kedi set ekibi değil mi? 

Adrien: Evet. 

Sekreter: Ne için gelmiştiniz? 

Marinette: Korona testi yaptıracaktık. 

Sekreter: Kimlikleri ve dosya numaralarınızı alabilir miyim? 

*Kimlikler verilir ve herkes dosya numarasını söyler* 

Sekreter: Şu karşıdaki sıramatikten numara alabilirsiniz. 

Herkes sıra numarasını alır ve test olurlar* 

Adrien: Ağğ! Burnum. 

Doktor: Adrien bey iyi misiniz? 

Adrien: İ- iyiyim de korktum biraz... Bu benim ilk testim. 

Doktor: Anlıyorum Adrien bey... Benim hatam. Canınızı acıtmamak için hızlıca yapayım derken sanırım farketmeden acıttım... 

Adrien: Sorun yok :) 

Doktor: Hazırsanız ağzınızdan da alıcam. 

Adrien: Hazırım. 

Doktor: Derin nefes alın... Tamaam bitti. 

Adrien'ın gözünden yaş gelir ve test odasından çıkar* 

Arkadaşlar o neydi öylee! Ayy burnuuum! Bi soktu doktor off ne acıma! FELAKET! Zaten sizde gördünüz. Gözümden yaş geldi... Ağzımada sanki babam uyurken benim soktuğum  yumruk gibi bir yumruk misali çubuğu sokuverdi *Senarist: İstersen az daha abart Adrien o kadar da değil* 

Son 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...