8 Kasım 2022 Salı

👽Oyuncular korku evinde 👽 *Bakalım en çok kimi korkutmayı başaracağım? (Tahminleri alalım)*

 Şu an oyuncular korku evinde. Oyuna başvuranlar sırasıyla: Marinette Dupain Cheng, Adrien Agreste, Chloe Bourgeois, ve Couffine kardeşler yani Juleka ve Luka. Oyuna başlıyoruz. 

Kalın ses: Hazır mısınız? 

Oyuncular (korkudan kekeliyorlar) E- evet. 

Kalın ses: o zaman karanlık odanın tavanında gizlenen sayıları bulup hemen kapıyı açmanız gerek! 

Adrien: Ben birini buldum! 5. Çabuk girsin biri! 

Chloe: Marinette kanka ben bulunan sayıları gireyim sizde diğerleriyle eksik sayıları bulun. 

Marinette: Tamam! 

Juleka: Bir tane daha buldum 8. 

Chloe: 5- 8. Luka son umudumuz sen- 

Kalın ses: son 5 dakika! 

Luka: 4 buldum. 

Chloe: 584! Şifreyi bulduk. 

Kalın ses: Hayır değil! 

Marinette: 548 olabilir mi? 

Kalın ses: Evet doğru! Kapı açılıyor. 

*Kapı açılınca karşılarına iskelet çıkar.* 

Marinette: Sakin olun! O sadece heykel. 

Kalın ses: Şimdi! 20 saniyede oda da saklanan bilmeceyi bulun. 

Marinette: Dağılalım. Zaten oda geniş birimiz bulursa diğerlerine haber vermek için ıslık çalsın. 

Adrien: Aramızda fener yakabilecek olan var mı acaba? ( Çaktırmıyor ama korktuğu çok belli.) 

Juleka: Bakıyorumda Adrien beyin yüzü kızardı. 

Adrien: Y-yoo ne alakası var? 

Kalın ses: Kesin dırdırı bakın işinize! 

Luka: Buldum! En alttan 1. Sıra 2. Tuğlayı alın bilmece orda yazıyor. 

Chloe tuğlayı alır ve bilmeceyi okur* 

Bilmece: Kuyruğu var at değil, kanadı var kuş değil. 

Adrien: Zor bir bilmece. 

Marinette: Hemen bulabileceğimiz bir bilmece değil.

Juleka: Hmm. Süremiz olmadığına göre endişelenmeye gerek yok fakat dua edelim erken çıkalım. 

*Canınızı sıkmamak için hızlı geçiş: bütün görevler tamamlanıp çıkış yapıldıktan sonra* 

Adrien: Ah be Luka! Nasıl söylemedin cevabı önceden. (Bilmeceden bahsediyor) 

Marinette: Ya aynen! Nasıl yaparsın! 

Juleka: Tamam yeter kesin! Aklına geç gelmesi abimin suçu mu? 

Marinette: Ama Chloe Bravo kanka. Hemen takır takır yazdın cevabı maşallah! 

Chloe: Eee! Kankiş♡ kolay mı? Ne de olsa baba tarafından gördüm. Bende bir çok mail yaza yaza alıştım. 

Luka: Hahayt! Adrien nasıl kızardı ama! 

Adrien: Luka kes! Başlarım sana da kızarmana da! 

Luka: Tamam sustum 😶 

Herkes eve dağılır* 

⊙The END⊙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...