11 Kasım 2022 Cuma

Alya Anlı (Marinette'in kayıp köpeği)

 Evet sayın seyirciler Alya Anlı programı başlıyor! İlk konuğumuz köpeği Lucas'ı kaybeden Marinette Dupain Cheng. Bandı izleyelim ardıdan konuğumuz gelsin *Bandı izledikten sonra* 

Marinette: Alya abla! Yardım et köpeğim. Köpeğim yok! 

Alya Anlı: Marinette hanım sakin olun. 

*Ekip: Telefon bağlantısı var Alya hanım!* 

Alya Anlı: Evet sayın seyirciler bir telefon bağlantımız var. Buyrun Adrien bey. 

📞(TELEFON BAĞLANTISI) Adrien Agreste: Marinette'in komşusu 

Şimdi Alya hanım. Ben dün evimin bahçesinde güneşleniyordum. Sonra yan eve giren siyahlı biri gördüm. Yarında polise gidip adamın eşgalini (yüzünü) bildiğim kadarıyla anlatıcam. 

Marinette: Sağolun Adrien bey. 

Alya Anlı: Bir bağlantı daha var sayın seyirciler ama durun bir olayı anlatayım ilk önce! 

Olay saat 9: 20 sularında başladı. Marinette erkenden uyanmış ve spora gitmişti. Geldiğinde Lucas yoktu. Ertesi gün Marinette kendini  stüdyomuzda buldu. 

Alya Anlı: Marinette sana bir haberim var köpeğini buldum. 

Marinette: Sağol abla!! 

Alya Anlı: Köpeğini buldum dedim de daha kaçıranın yüzünü bilmiyoruz. 

Marinette: O zaman ben Adrien bey ile buluşayım! 

*Olayı hemen çözdüm çünkü çok yazsaydım kolum yorulurdu boşverin siz* 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...