14 Kasım 2022 Pazartesi

Paris uzaylı istilası (Belediye başkanından çok konuşulacak açıklama) *Hikayeyi beğenirseniz bir üst seviyede yeni güçlerin olduğu devam bölümü gelir*

 Adrien'dan: Babam ben uyanmadan önce haberleri açmış bir yandan da en sevdiğim yemeği yapıyordu. Haberde duyduğum kadarıyla Paris'i uzaylılar basmış. Televizyonda Chloe'nin babası açıklama yapmış. E buda olay çıkarmış. Neymiş efendim? Biz bunu Uğur böceği ve kara kedi olmadan yaparmışız. Hemen telefona sarılıp Marinette'yi arayacaktım ki olacaklardan habersizdim. Marinette'yi meğer dükkanın telefon numarasından aramışım. Bende kafamı kalır bu saatte? Sersemlikten farketmemişim. Neyseki bir yalan kıvırıp Marinette'yi cep numarasından aradım. 

Adrien: Marinette! Hemen dönüşüp çatıya çık. Ben 2 saate ordayım. 

Marinette: Olaydan ailemin haberi var. Her yer koruma altında. Babam terasa çıkmama izin vermiyor. Okul bahanesiyle evden uzak bir sokakta buluşalım. Bende orda gizlenerek dönüşürüm. 

Adrien: Tamam! O zaman sana mesaj atacağım sokakta buluşuyoruz. 

* Adrien sokağın ismini attıktan sonra Marinette mesajı görüp çıkar* 

Marinette: Geldim. 

Adrien: Pek hoş gelmedin. Hizlıca dönüşmeliyiz! 

Marinette ve Adrien dönüştükten sonra* 

Uğur böceği: Hadi gidelim. Umarım Hawkmoth yetişir. 

*Yazar: Hawkmoth bu hikayede iyi karakter olsun istedim ve herşeyi biliyor* 

Hawmoth: Merhaba çocuklar. 

Kara kedi: Merhaba Ni- ay pardon Hawmoth. 

Hawkmoth: Her şeyi biliyorum Kara kedi. Hem artık ben iyi biriyim. Bana güvenin. 

Kara kedi iç ses: B-bu nasıl olur! Ama o kötü biriydi.* 

Uğur böceği: Ee. Bu uzaylıları nasıl yeneceğiz? Var mı planı olan? 

Hawmoth: Benim var ama ilk önce seni dinlemek isterim Uğur böceği. 

*Ortaya 3 plan koyulur ve her plandan mantıklı olduğu düşünülen parçalar alınıp yepyeni bir plan ortaya çıkarılır* 

Kara kedi: Dikkat dağıtma operasyonu başlasın! 

Uğur böceği: Göreyim seni! Görevini unutma. Onları bahsettiğim yere çekeceksin. Hawmoth yoyomun bir ucunu sen tut. Merak etme kopmaz. 

Hawmoth: Tamam. 

*Kara kedi uzaylıları peşine takar ve yoyo ipinin yanına gelmiştir. Hızlıca zıplar. Uzaylılar yoyo ipini göremedikleri için tökezleyip düşerler.* 

Adrien: Böö! Hikaye sonuu. 

Tökezlemek: Ayağı takılıp düşmek. 

Sizce Hawmoth bu hikayede kim?

İp ucu: Gabriel değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...