1 Şubat 2023 Çarşamba

▪Rafadan tayfa göbeklitepe eleştirisi

 Herkese selam kediciklerim bugün yine film eleştireceğim. Belki bu tarz eleştirilerim için farklı bir blog açabilirim çünkü bu blogda genellikle mucize uğur böceği ile ilgili şeyler paylaşıyorum. Ama bir yandan sizler yorumlarıma eleştirilerimi beğendiğinizi yazıyorsunuz. Bende yazacak bir şey bulamayınca haliyle aklıma film eleştirisi geliyor. Hatırlarsanız Galaktik tayfa filmini eleştirirken biraz bu filmden bahsetmiştim. Filmde ta eskilerden yaşamış kişilerin Göbeklitepe'yi inşa ettiğinden söz ediliyor. Günümüze kadar o haliyle gelmiş. Düşünsenize ne kadar güzel. Filmin senaryosu uzun bu yüzden yazma gereği duymadım ama kısaca özetlersek her şey Akın'a Urfa'dan gelen bir siniyle başlıyor. Akın arkadaşına bir şey olduğunu anlıyor ve Kuşcu baba, Hale, Sevim olmak üzere hepsi Urfa'ya yola çıkıyor. Senaryo bu şekilde ilerliyor. Benim en beğendiğim sahne sanırım 2 sütun arasında açılan portal sahnesiydi. Bir de şu patronun Veysi'yi (Akın'ın arkadaşı yazıp durduğum için anlamamış olabilirsiniz ama burdan sonrasını Veysi yazacağım.) kurtarma sahnesi güzeldi. Daha çok beğendiğim sahne var ama anlata anlata bitiremeyeceğim herhalde 😊 Ama filmin girişini dinlerken en çok şaşırdığım sahne Göbeklitepe inşasının üzerinden baya geçmesine rağmen dayanmış olmasıydı. Normalde çoğu gördüğüm eser ya da gezdiğim yer genel olarak restore edilerek sergilendiği ya da geziye açık olduğu için sanırım bana garip geldi. Çaktırmayın filmi eleştiremedim daha çok sohbet etmiş gibi olduk 🤣 

Neyse sizi çok seviyorum  görüşürüz♥️ Sizde film hakkında düşündüklerinizi yazarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...