25 Ağustos 2023 Cuma

Beğenerek okuduğum kitaplar

Hepinize iyi akşamlar ya da iyi günler. Bugün kitaplar üzerine konuşacağız. Daha önce eleştiri yapmıştım fakat bugün kitap okurken içimden geçen duyguları yazacağım. İlk kitabımız Mırıldanan çocuk. Kitap bir kedinin ağzından anlatılıyor ve kedinin konuşamayan arkadaşı hakkında düşüncelerini anlatıyor. İlk sayfaları biraz komik. İkinci kitap gerçekten çok güzel yazılmış hele ki son kısımlarda okuyucuyu üzüyor. Cemcan patlak zeka, kitapta Cancan isimli bir karakter var ve erkeklerin tümünün isminin sonu Can ile bitiyor. Karantina, aslında bu bir seri ve ben daha ilk kitaptayım ama hemen bitirdim. İlk sayfalarda Onur'a gıcık oldum ama bence diğer kitaplarda düzelir, sardı kısaca. son kitabımız, daha doğrusu serimiz Kral    Şakir, bende ayrı bir yeri var. Bu yüzden seviyorum.  Bu yayını akşamın saat 22:54'ünde yazıyorum, Takibinizi alırım. Bu arada günün tavsiyesi:. Sevdiğiniz bir kitabı başucu kitabı yapabilirsiniz. Hem erken uyandığınız zamanlarda vaktin kolay geçmesini sağlar. 

Sizi seviyorum. 📚💜

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...