28 Ekim 2023 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. Sezon 11. Bölüm : Küçük bir BLACKPİNK sweatshirt rezaleti

 Ömer'den: Bugün okulda bizimkiler bana çok güldüler. Peki nedenini öğrenmek ister misiniz? O zaman tüm atıştırmalıklarınızı çayınızı, kahvenizi alıp doğruca ekran başına geçin. Normalde bunu benim değil de daha çok Kaan'ın yaşamasını beklerdim çünkü o herşey başına patlayan tek kişi aramızda. Maalesef tüm hata gittiğimiz alışveriş mağazasının ilk bulduğumuz saniyede içeri şimşek gibi girdiğimiz giyim mağazasında başladı. Anneciğim sağolsun karınca edasıyla uzun kollular kısmına yöneldi ve ilk gördüğü tişörtü kaptığı gibi  kasaya koştu. Ben onu ter içinde takip ederken o bana aldırmayıp taksi çağırmak için dışarı aceleyle çıktı. Bari şu aldığını bir çantaya koysaydı iyiydi. O gün benim için çok yorucuydu. Yattığım ilk saniyede hemencecik uykuya daldım. Sabah müdürün söylediği gibi herkes siyah giymişti ama kızlar sürekli bana bakıp gülüyordu fakat ben hala anlayamamıştım. En son Kaan gülerek yanıma yaklaşınca istemsizce sinirlenip ona bağırdım " Bu kızlar neden sürekli bana bakıp gülüyorlar?!" Kaan sonunda kendini durdurup cevap verdi " Kanka üstüne ne giydiğine bak! Çok komik görünüyor." Kaan' ı es geçip Esma nur'un yanına gittim. Biz konuşurken yanımıza ilk dersimiz din kültürü olduğu için yanımıza hocamız geldi. Üzerimdeki siyah tişörtte bir yazı olduğunu ve bunu neden giydiğimi söyledi. O an üzerime baktığımda giydiğim tişörtün tamamen siyah olmadığını gördüm ve hatta üzerinde "Blackpink" yazıyordu! Demek bizimkiler bu yüzden bana gülmüştü. Ertesi gün tişört ü mağazaya geri iade ettik. Bu sizin için iyi bir sonla bitmiş olabilir fakat ben hala rezil olduğum ilk anı unutamıyorum.

Yazardan önemli açıklama!: Bayağıdır yoktum, umarım beğenirsiniz :) hikaye g üzel işliyor fakat Wattpad'e bakmaktan vakit bulamıyorum. İstek bölümünüz varsa alttaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz. Gerisi bende :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...