5 Kasım 2023 Pazar

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. Sezon 12. Bölüm: Büyük Galatasaray maçı ( Bu bölüm Galatasaray taraftarına hediye edilmek üzere yazılmıştır./ 1 EKİM ÖZEL)

 Kaan'dan: Yüzün gülünce güneş doğar yaa! gözlerimi kısarım, güller açar bir anda. Eveet! Bugün o gün. Yani bizim şanlı Galatasaray'ımızın kuruluş yıldönümü. İnanın içim içime sığmıyor. Dün akşam, bugün 9:00'da olacak maç için hemen ilk gördüğüm bileti ayırttım. Sonrası hızlıca bir yemek yiyiş ve sonra Ömer'lerin beni almak için sedan bir araçla gelmesi ve benim alelacele arabaya zıplayarak binip Ömer'i doğruca bagaja kafasını toslatatmamla son buldu. Yolda oturduğum yerde üzerinde " Simge - Aşkın Olayım" yazılı bir CD buldum, hızlıca taktım ve arabadaki herkes camlarını açtı. Bağıra bağıra stadyuma kadar gittik. Bu benim yaşadığım en iyi gündü demek isterdim ama maalesef ertesi gün okulda başkanlık sırası bana geldiğinde gidemedim. İyi başlangıcı olan fakat sonunda kötü biten hikayeleri HİÇ SEVMEM. 

💛 Bölümü okuduğunuz için teşekkür ederim. 💛 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...