13 Şubat 2022 Pazar

Kara kedi nin gülmekten öldüren esprileri

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün sizi üzmek yerine gülmekten çatlatıyorum biliyosunuz ki bizim kara pisicik esprilerle doludur bugün kara kedişimizin bizi gülmekten kırıp geçiren 10 esprisini derledim size: 

10 numara: Leydim pençelerini çıkardı ( televizyona çıktıklarında kullandığı ilk espri ) 

9 numara : kedilerin hazırlanması biraz uzun sürer ( kagaminin ilk akumalandığı zaman) 

8 numara: hep bir süs balığı istemişimdir! ( su altında syren i yakaladıklarında )

7 numara: Aman tanrım  2 uğur böceği sanırım rüyadayım (timebreaker bölümü)

6 numara: Adrian adrian adrian tüm kızlar onun için kavga ediyor benim için kavga eden yok (lila akumalanınca) 

5 numara: Bana telefon numaranı verir misin? ( RENA ROUGE a yaptığı espri) 

4 numara : ben gayet sim miyav biriyim (yeni esprilerden biri) 

3 numara : o ayakkabıları nerden aldın (polis roger bölümünde uçan arabanın üstünde koşarlarken) 

2 numara: dans eden kedimi olur demeyin var işte! (uğur böceği chloe yi kurtarmaya gittiğinde kara kedi polisleri oyalarkenki sahne )

1 numara: plagg seni domuuz ( okulda eskrim dersinde) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...