17 Mart 2022 Perşembe

Adrien agreste ile model olmanın incelikleri (Bombastik yeni seri)

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün adı gibi kendiside bomba olan yepyeni bir seriye başlıyoruz. Bu seride konuğumuz ADRİEN AGRESTE... 

Sunucu :  Merhaba Adrien.

Adrien : Merhaba. 

Sunucu : Bugün seninle beraber model olmanın inceliklerini konuşacağız. İlk 

olarak modelliğe nasıl başladın? 

*Adrien üzülür*

Adrien: Aslında ben model olmak istemiyordum babam beni zorladı:( 

Sunucu: Seni üzdüysek özür dileriz. 

Adrien: Sorun değil. 

Sunucu: İyiysen devam edelim mi? 

Adrien: İyiyim. Devam edebiliz. 

Sunucu: Fanlar Marinette ve senin çok yakıştığını düşünüyor. Sencede öyle mi? 

Adrien: Bence yanılıyorlar O SADECE ARKADAŞIM 

Sunucu: Demek sadece arkadaşın haaa? 

*Adrien sinirlenir* 

Adrien: BU PROGRAM İYİCE SAÇMALAŞMAYA BAŞLADI BEN GİDİYORUM! 

Sunucu: Evet sayın seyirciler... bize ayrılan sürenin sonuna geldik. Hoşcakalınnn




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...