1 Mart 2022 Salı

Dünya' nın gelecekteki en iyi moda tasarımcısı Marinette!

 Herkese merhabalar arkadaşlar "Dünya'nın en ... " serimize son hızla devam ediyoruz. Bugün Dünya'nın ileride en iyi moda tasarımcısı olacak Marinette Dupain-cheng bu bölümümüzde konuğumuz hadi gelin onunla küçük bir ropörtaj yapalım. 

Marinette: Herkese merhabalar nasılsınız? 

Herkes; iyiyiz! 

Sunucu: Merhaba Marinette sana küçük bir sorumuz olacak. Modayla uğraşmak aklına nereden geldi? 

Marinette : Aslında küçüklüğümden beri hayalimdi. İlk tasarımıma Jagged Stone' un eyfel kulesi gözlükleriyle başladım. Ve sonra Adrien'e bir şapka tasarladım. Hatta şapkayı tasarlarken kuşlar bana çok ilham verdi. 

Sunucu: Şimdi de seyircilerimizin sorularını almaya geçelim Marinette' ciğim. 

Seyirci 1: Modacı olmak için ne gerekir? 

Marinette: İlk başta hayal gücü, sonra iyi çizim.

Seyirci 2: Bir diziye köstümcü olarak sponsor olsaydın heyecanlanır mıydın?

Marinette: Muhtemelen heyecanlanırdım☺

Sunucu: Vaktimiz daralıyor son  1 soru alıp programı kapatacağım.

Seyirci 3:  Bana üstünde hamster olan bir tişört  diker misin?

Marinette : Tabii ki de:) 

Sunucu : Evet efendim bize ayrılan sürenin sonuna geldik yarın görüşebilmek dileğiyle hoşça  kalın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...