7 Nisan 2022 Perşembe

5. Sezonda panda mucizesi kullanılacakmış😲

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün çok önemli bir şey duydum: 

Yine bir gün youtube gezintisindeydim mucizevi lord al bismillah beyin izliyordum doğrusunu söylemeliyim çok komikti 😀  her neyse dönelim konuyaa sonra 5. Sezonun analizine denk geldim başlığı görür görmez " kesin bunu bloguma yazmalıyım" dedim. 

KISACA: Gerçekten panda mucizesi kullanılır mı? Zararı var mıdır? 

Hatırlarsanız ilk bölümlerde Plagg Adrien' a " Ben birçok zarara sebep oldum " demişti belkide bu kwami ilerde Dünya'yı yok edebilir! 

Sizde benimle aynı düşüncedeyseniz yoruma yazın mutlaka gözlerim kocaman açık bekliyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...