27 Nisan 2022 Çarşamba

Marinette aslında yarı Fransız yarı çinliymiş!

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün beyninizi durdurmaya geldim. Durdurmak dediysem öyle beyninize bu yayından sonra komut vermeyeceğinizi sanmayın sadece ufak çaplı bir şok geçireceksiniz. Hazırsanız açıklıyorum biliyosunuz Marinette'nin annesi çinli babası fransız mesela diyelim ki birisiyle tanıştılar isteme nişan düğün falan o kişinin babası sorcak illaki kızım sen nerelisin  diye Marinette ne diycek Benim baba tarafı fransız annem ise çinli yani benim doğal olarak 2 memlekettim  var mı dicek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...