28 Mayıs 2022 Cumartesi

Benim adıma açılmış sahte bloglara instagram hesaplarına karşı bilgilendirme yazısı

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün sizlere bir duyuru yapmak istiyorum. Biliyorsunuz ki internette bazı yanlış bilgiler var bu bi çok kanala ya da instagram hesabına yapılıyor. Sizi kandırıyorlar... 

Buna mesela beni örnek verebiliriz... 

X bir kişi benim üzerime hesap açıp sizi Ben mucize blogun sahibiyim şeklinde kandırabilir buna asla inanmayın sahte bir sayfaysa adres ekran görüntüsü, anasayfa ekran görüntüsü vb. sayesinde sahte beni ve gerçek beni anlayabilirsiniz 

Gerçek beni anlamanız için mutlaka dikkat etmeniz gerekenler: 

Blog yazılarımda "Oha" dışında bir kötü kelime ASLA kullanmam. (Argo vs.) 

Yazılarımda çokça emoji kullanırım. 

Blogumun kuruluş tarihi 16 Ekim'dir. 

İnstagramım yok. 

Sizden ricam gerçek olmadığı sürece benim hakkımdaki şeylere inanmayın. 

Sizi çok seviyorum canım takipçilerim. ♡♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...