19 Mayıs 2022 Perşembe

Gabriel'ın evindeki gizemli şeyler (Bunları kimse farketmedi!)

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün gizem dolu bir blog yazısıyla karşınızdayım bu blogda hiç gizemli bir konuya yer vermedim ta ki bu güne kadar... Belki mucize bölümünde bazılarımız Gabriel'ın gizli yerindeki pencere detayını farkedene kadar herşey normaldi peki neydi bu pencere olayı? Meğer o pencerede bizim farkedemediğimiz bir kelebek şekli varmışta haberimiz yokmuş. Şimdi bazılarımız bunu geç farkettim diye bana kızıyordur :( Bende bu sabah acaba bloguma ne eklesem diye youtube'da dolanırken buldum ve yazmak istedim beni yanlış anlamazsınız umarım. Beni ve diğer tüm mucize fan bloglarını ve kanallarını takip etmeyi unutmayın♡ yeni bir bilgi öğrenirseniz yoruma yazar mısınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...