7 Mayıs 2022 Cumartesi

Yaratma gücü (uğur böceği şanslı tılsım) bende olsaydı napardım?

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün kendime ve size bir soru yönelttim. Acaba uğur böceği şanslı tılsımı napardım dedim ve bir ropörtaj haline getirip size sunuyorum. 

Dışses: Merhaba Esma nur. 

Esma nur (ben yani diğer adımla mucize blog): Merhaba dış ses. 

Dışses: ekip olarak sana sorduk eğer uğur böceği şanslı tılsım sende olsaydı napardın? 

Esma nur: başım sıkışınca kara kedi'den yardım isterim  eğer tek başımaysam şanslı tılsımı kullanırdım ama onun öncesinde 2 defa düşünürdüm.

Dış ses: hmm... peki uğur böceği'nin kullanım şeklini beğeniyor musun? 

Esma nur: açıkça söylemem gerekirse hayır. 

Dış ses : sorular bu kadardı Esma. Ekip adına yanıtladığın için teşekkür ederim ♡


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...