6 Haziran 2022 Pazartesi

Bu yolda benimle yürüyen herkese çok teşekkür ederim iyi ki varsınız♡

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün Ekim ayına 4 ay kala size ön teşekkür ediyorum.

Bugün size Burası kurulduğundan beri olan ve kuruluşundan önceki hikayemi anlatmak istiyorum : İlk başlarda sadece youtube kanalım vardı. Blog açmak aklımın ucundan geçmiyordu. Ta ki evde çok sıkılana kadar... Sonra kendime neden yeni bir uğraş edinmiyorum diye sordum. O günden beri burayı  açtığıma hiç pişman değilim. Hatta inanın bana istatistikler sekmesine bakıp duruyorum siz her yazımı okuduğunuzda mutlu oluyorum. Ve yazıma son vermeden önce bir şey daha... Sakın hayallerinizden vazgeçmeyin ne olursa olsun asla yılmayın sizi vazgeçirmeye çalışanlara inat devam edin. 

Sizi çok seviyorum ♡ CANSINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...