8 Ağustos 2022 Pazartesi

Mucize gizemler Usta Fu

 Konuya nerden nasıl başlasam bilmiyorum ama şu an şok etkisi yaratacak bir haberle karşınızdayım. Ben ne zaman mucize ile ilgili yeni bilgi öğrensem kafam hep bulanık olur... Acaba nasıl görmedim ben halbuki çok dikkatli bir izleyiciydim deyip dururum. Bu moddayım yani o derece şok oldum! 

Usta fu'yu Marinette'in çoğu mucize aldığı bölümde ve ilk bölümde görmüştük. 

Bu kadarı da pes doğrusu! Mucize bölümlerinin bazı kısımlarını özellikle DURDURARAK izlerseniz farkedersiniz aslında Usta Fu'yu her bölümde görünüyormuşta bizim haberimiz yokmuş! Arkadaş o zaman biz nasıl doğru düzgün fanız ki? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...