29 Ağustos 2022 Pazartesi

Mucize "Sahte arkadaş" Tek bölümlük dizi

 Marinette'nin anlatımıyla: Bugün güzel bir güne uyandığımı sanmıştım ta ki o bildirimi görene kadar. 

Bildirim: ''Bestiem ❤" sizi engelledi. 

Bu nasıl olurdu? Alya beni geçerli bir sebebi olmadığı sürece engellemezdi... Neyse okula gidince öğrenicem. 

Okulda*

Geldiğimde Alya bana selam vermedi. Bir de üstüne üstlük Chloe'nin yanına oturmuştu. 

Yanıma kimin oturacağını bilmiyordum. 

Mutsuzdum çünkü en sevdiğim arkadaşım düşmanımla arkadaştı artık... 

Adrien yanıma geldi ve bana niye ağladığımı sordu. 

Bende Chloe'nin yerini gösterdim. 

Adrien: Chloe sana bir şey mi yaptı? 

Marinette: Hayır. 

Adrien: Alya yanına oturmadığına göre demek bir sorun var. 

Marinette: Neden bilmiyorum ama sabah Alya beni Wattsapp'ta engelledi. 

Derse girmemize az kalmıştı. 

Adrien: Görüşürüz. Ben yerime oturayım. Hoca yakalamasın... 

Bayan Bustier'den

Bugün bir yandan ders anlatıyor bir yandan Marinette'ye bakıyordum. Üzgün gibiydi. Onunla Tenefüste konuşmaya çalışıcam. 

Marinette'den 

Nihayet teneffüs saati gelmişti. En iyisi dışarı çıkıp biraz hava alıyım. 

Bayan Bustier'den

Bugün bahçede nöbetçiydim. Kapının yanındaki bankta Marinette oturuyordu. Bende yanına oturdum. 

Bayan Bustier: Marinette sen iyi misin? Bir sorun var sanki. 

Marinette: İyiyim hocam evet maalesef bir sorun var. 

Marinette telefonu  eline alıp Watsapp'ı açtı ve son mesajlardan Alya'ya kadar indi. Bildirimi görünce çok şaşırdım. Alya Marinette'ye bunu yapmazdı.. 

Marinette'den 

Son derse girmiştik benim dikkatim o kadar dağınıktı ki derse odaklanamadım. 

Dersten sonra eve gidip akşam yemeğinde olanları annemle babama anlattım. 

O kadar çok Alya'yı düşünmüştüm ki gece uyuyamadım. Alya'yı ne kadar sevdiğimi herkes bilir... Ben artık Alya ile arkadaşlığı kesmiştim. Onu gram düşünmüyorum bile. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...