15 Eylül 2022 Perşembe

Adrien ile Mucize setinde bir gün *Adrien'ın youtube kanalındaki ilk videosu*

 Herkese merhabalar Youtube kanalıma hoş geldiniz Ben Adrien agreste... bugün bir oyuncunun setteki bir gününü merak takipçilerim bana hep Instagram'dan yazıyordu. Bende onları kırmayıp bir oyuncunun günü nasıl geçer videosu çektim. 

Birazdan bizi alacak olan otobüsün gelmesine daha 2 saat var. Bende bu sırada saçımı yapacağım, üstümü değiştireceğim bu arada sizde kanalıma abone olmayı unutmayın! 

Üstümü değiştirdim saçım güzel gayet düzgün. Araba da gelmiş... Gidiyoruuuz ♡ 

Arkadaşlar yine geldim. Az önce videoyu kesip telefonumu cebime koymuştum şimdi set alanına doğru yoldayız. Herkes burada şu an fakat ellerde kamera kanallara video çekiyoruz hepimiz. 

Bu arada soruları cevaplamaya çalışacağım ❤ 

İlk sorumuz: Dizide gerçek adlarınızı mı kullanıyorsunuz? 

Evet. 

Sıradaki sorumuz: 

Hem okul hemde set zor olmuyor mu? 

Hayır, Sette bizlere eğitim veren  özel hocalarımız var. 

Son sorumuz: 

Seni diziye nasıl seçtiler? 

Bu aslında pek kolay değil... şöyle anlatayım: 

Senarist başrol için kriterler belirler. Örneğin kendini iyi savunması gerekir. Bu süreçten sonra Oditionlar başlar... eğer oyuncu başarıyla geçerse seçilmiş demektir...

Odition: Başrole seçilen oyuncuyu onaylaması için ekip tarafından yapılan çekim. 

Hadi ben kaçtım çekime gidiyoruum ♡


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...