28 Eylül 2022 Çarşamba

Adrien'la sette 4. gün *Adrien'ın doğum günü*

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün benim doğum günüüüm! aşırı mutluyum. Aklımda çok müthiş bir plan var. Bunun için de setten sonra alışverişe gidip odamı süslemek için parti süsü ve iyi ki doğdun yazan bayraklardan alıcam. Hala 15 yaşına gireceğime inanamıyorum! *çekim alanına vardı* 

Ekip: Selam D- Ah! Adrien 

*Adrien iç ses: Bunlar neden böyle garip?* 

Arkadaşlar şimdi karavana gidiyoruz. Farkettiniz mi bilmiyorum fakat ekipte gizli bir sürpriz hazırlıyormuşcasına bir telaş var. 

*HIZLI GEÇİŞ Akşam saat 20.00* 

-ANİDEN IŞIKLAR SÖNER- 

Arkadaşlar sanırım elektrikler gitti. 

Oyuncular: İYİ Kİ DOĞDUN ADRİEN!

Nino: Hadi üfle kanka. 

Adrien: Üflüyorum *Derin nefes alış* üfffff! 

Arkadaşlar inanmıyorum! unuttular kesin diyordum ki yanılmışım. 

*Hediyeler verilir ve Adrien dayanamayıp hepsini açar. ardından ekibin instagramına ve kendi instagramlarına gelen doğum günü mesajlarını okurlar. kimi akrostiş kimi şiir kimi de düz mesaj yazmıştır* 

Arkadaşlar siz inanılmazsınız yaa 💛 bana mesaj yazan herkese çok çok teşekkür ederim. 

Abone olmayı unutmayın 💛







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...