1 Eylül 2022 Perşembe

Adrien'ın hikayesi

 Merhaba ben Adrien Agreste... 14 yaşındayım ve babamın oluşturduğu markanın modeliyim. Babam: Gabriel Agreste Annem: Emily Agreste. Annemi uzun zamandır görmedim. Nerde? Hala yaşıyor mu bilmiyorum. Ama babam şu son zamanlarda çok değişik davranıyor... Kara kedi olduğumu söylersem mucizemi alacağından çok korkuyorum. İnanabiliyor musunuz? Daha bu yaşımda bir süper kahramanım. Düşününce çok havalı geldi. Fakat Kara kedi iken beni yıkan çok şey var. Mesela babam tarafından ilk kez akumalandım. Bunca zamandır düşmanımın bana yakın olduğunu farkedemedim. Her ne kadar mucizemi vermek istemesemde annemi görmeyi çok isterdim. Babam şimdi Uğur böceğinin peşine düşmüştü... ondan ve benden mucizeleri alırsa hem dünyanın sonunun gelmesini hemde annemi uyandırmayı dileyebilirdi... kötülerin ne yapacağı belli olmaz belkide annemin uyanması yerine dünyanın sonu gelebilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...