6 Eylül 2022 Salı

Kuklacı 3 (Bu bölümün senaryosu tamamen bana aittir.)

 Marinette'den: Bugün Bayan Nadya'nın  kızı Manon'a bakıcılık yapıcam. Offf Manon çok yaramaz amaa! Neyse muhtemelen gelmek üzeredirler... Ah! Kapı çalıyor... Manon geldi sanırım. *Kapı zili hala çalıyor* GELDİİM. 

Marinette: Hoş geldin Manon. 

Manon:  Hoş bulduk Marinette. 

Marinette: Odamdaki peluşlarla oynamak ister misin? 

Manon: Oluuur! Hadi oynayalım. 

*Peluşlarla oynarlar* 

Manon: Offf neden hep iyiler kazanır ki... 

Hawkmoth: Yine kalp kırıklığı... Akumalar için güzel bir yem! Hahaha! Uç benim küçük akumam ve bu kalbi iyice karart! 

Marinette: Noluyor orda! Manon iyi misin? 

Kuklacı: Ben Manon değilim! Ben Kuklacı'yım! Şimdi söyle bana Uğur böceği nerde! 

*Kuklacı dışarı çıkar ve Marinette dönüşür* 

Uğur böceği: Beni mi arıyordun? İşte karşındayım! *Devrilen bir arabanın üstünde arkadada Kara kedi var.* 

Uğur böceği: Kara kedi şimdi! 

Kara kedi: Kedi klizim!  

*Kuklacı'nın değneği sahtedir ve akuma çıkmaz* 

Uğur böceği: Ne! Değnek sahte... 

Kara kedi: Leydim. Sen gerçek değneği bul Kuklacı'yı bana bırak! 

*Uğur böceği'nin aklına Lour müzesi gelir ve hemen oraya gider* 

*Kuklacı Uğur böceği'ni gerçek değneği ile yaptığı büyü sayesinde tuzağa düşürür*

Kara kedi kişisinden mesaj: Leydim nerdesin? 

Kara kedi içinden: Offf! Saatlerdir gelmedi nolmuş olabilir ki?* 

Kara kedi: Lour müzesine gitmeliyim! Ve Uğur böceği mucizesiyle kendi mucizemi birleştirip Hawkmoth'un yok olmasını dileyebilirim. 

Kara kedi Lour müzesine varır* 

Kara kedi: Leydim üzgünüm ama mucizeni almam gerekiyor... 

*Kara kedi Uğur böceği'nin mucizesini alırken gözlerini kapatır çünkü onun kimliğini riske atmak istemiyordur* 

Kara kedi: PLAGG TİKKİ BİRLEŞİN! *Kara kedi'nin dileği Hawkmoth'un yok olması* 

                          ❤Son❤



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...