4 Ekim 2022 Salı

16 Ekim geliyooor!

 Arkadaşlar nasılsınız? Ben çok mutluyum çünkü 16 Ekim yaklaşıyo. Benim sizden çok bir beklentim yok açıkçası sadece yorum bile yazsanız olur. Sonra ne olur ne biter onu hiç düşünmüyorum belki kanalıma sizin yorumlarınızdan oluşan bir edit atarım ya da bloga Roblox'a nasıl başladığımı yazarım  o da olmadı şöyle uzuuuuunca bir hikaye yazarım ne dersiniz? ❤❤❤ cansınız iyi ki varsınız yani o kadar mutluyum ki o takip butonuna basan bütün herkese çok ama çok teşekkür ederim. Aslında biliyor musunuz? Siz bana her yorum yazdıkça ben çok seviniyorum böyle içim içime sığmıyor 💜 sokakta bulunup sonra kana kana içsin diye süt getirilen bir yavru kedi gibiyim... belki yaşım büyük olabilir ama ne de olsa hala içimde kıpır kıpır bir çocuk var... kalbimde siz varsınız♡ ben daha ne istiyim ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...