23 Ekim 2022 Pazar

Geçmişteki Esma ve Gelecekteki Esma'nın konuşması (100 - 3000) Akım

 Kisaltmalar: Gel. Esma Geç. Esma 

Esma (100 görüntüleme yıl 2020) 

Olmuyor, yapıyorum hala aynı sayıda takıldım kaldım. Keşke hemen 10 bin olsam...

Gelecekten şu anki kıza benzeyen bir kız gelir... 

Geç. Esma: Sende kimsin! 

Gel. Esma: Sakin ol, ben senim. 

Geç Esma: Ben mi? Ama nasıl? 

Gel. Esma: Dur tahmin ediyim şu an blogun hemen büyümedi diye ağlıyorsun değil mi? 

Geç. Esma: Nasıl bildin? 

Gel. Esma: Dedim ya ben senim. 

Gel. Esma: İleride belki blogun büyür ne dersin? :) 

Geç: Esma: Olur mu dersin? 

Gel. Esma: Neden olmasın ki. Çalışırsan çabalarsan olur.

Geç. Esma: Blogum kaç oldu? 

Gel. Esma: Bu yıl mı diyorsun? 

Geç. Esma: Evet. 

Gel. Esma: Tam olarak 3000! 

Geç. Esma: Nee! 

Gel. Esma: Tabii ya!! Ben sana demiştim kendim... Çalıştın çabaladın oldu

*Geçmişteki Esma'nın gözünden yaş süzülürken Gelecekteki Esma ordan ayrılır* 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...