25 Ekim 2022 Salı

Mucize kamp ekibi *Tek bölümlük* Anlatıcı: Nino *Hep Marinette anlatacak değil herhalde dimi?*

*Telefon kulağının dibinde sesi sonuna kadar açık dikkat et aslanım hadi uğurlar ola* Gece telefonumun sesini sonuna kadar açmışım. Bir çaldı ki kulaklarım çınladı. Bir yandan annem ayaklarımın ucundan tutmuş çektiştiriyor. Bu nasıl bir uyandırış! Bunun yerine "Kalk Nino'cuğum" desen kalkardım zaten. E neyse bugün gezi var. Boş yere olayı uzatmaya gerek yok. Kalktım dişlerimi fırçaladım yüzüme bir su çarptım ferah ferah! Sonra kulaklığımı aldım çantama yiyecek içecek koydum derken otobüs geldi. *Ormana gidiş* Ormana gelince derin bir nefes aldım. Ormandaki canlıları yaprakları inceledik. Yaprakların üzerindeki çiğ tanelerinin fotoğraflarını çektik. Kızlar bulunduğumuz ormanın yakında bir dere kenarına oturmuş resim yapıyorlar. Bende hazır internetim çokken biraz müzik dinliyorum. Chloe ise iki de bir internete fotoğraf yüklüyor. Acaba şu sosyal medya olmasa ne yapıcak cidden çoook merak ediyorum. İzin verilse korumalarını da alıp bütün bitkileri söktürür buna %100 eminim. Sonra öğretmen bizi bilmem kaç metrelik dağa çıkarttı. Ayaklarımızı neredeyse hissedemez olduk. Dağ öyle uzun bir dağdı ki çık çık bitmiyor. Dağın zirvesine ulaştık öyle boş boş baktık çünkü hiç bir şey yok! İnmesi ve çıkması 2 saat sürdü zaten. Sonra herkes çadırına koştu ayakkabılarımızı çıkarıp ovmaya başladık. Geziden dönünce ailelerimize bile selam veremeden kapıda yığılıp kaldık. Bundan sonra bu geziyi bir daha hatırlamamak üzere uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...