17 Kasım 2022 Perşembe

Adrien'ın gizemli kaybı (Dedektif sizsiniz! Kim önce çözerse onun yorumuna tebrik ederim yazacağım.)

Merhaba Dedektifler. Büromuza bu akşam bir kayıp ihbarında bulunuldu. Biz biraz araştırdık. Bunun sonucunda 1 mektup bulduk. Bu mektubu biz okuduk.   Kısaca özetlersek kişi bu mektupta tam 9 arkadaşıyla kavgalı olduğunu yazmış. Bizde buradan şu sonuca ulaşıyoruz: 

● Adrien kaçmak isterken birine yakalandı.
● Kavgalı olduğu 9 arkadaştan biri ona tuzak kurmuş olabilir.
● Yolunu kaybetmiş olabilir.
● Biri onu gece kaçırmış olabilir.

Şimdi vakit kaybetmeden sorgulamaya geçelim. 

1. Şüphelenilen şahıs Luka: 

Soru: O gün nerdeydin? 

Cevaben: Ben o gün kedimiz Silvia ile ilgileniyordum.

İp ucu: Cevabı gayet masum gibi görünüyor olabilir ama tuzak kurmada gayet iyi olduğundan Paris'te nam salmıştır. 

2. Şüphelenilen şahıs: Nino 
 Soru: O gün neredeydin ve en son ne yaptın? 
Cevap: Uyku saatim olduğu için erkenden uyudum. 

Masum gibi. Bu yüzden elendi. 

3. Şüphelenilen şahıs: İvan

Soru: Adrien kaybolduğu sırada ya da kaybolmadan önce olay yerinde miydin? 
Cevabı: Adrien'i hiç sevmem! Kendisi sırf model diye çok havalara giriyor! 

Bu ifade alımı beni gerdi. Sıradaki ifade alımında rahatlarım umarım.

4. Şüphelenilen şahıs: Kim 
Soru: Olay yerine  yakın mıydın yoksa direk orada mıydın? 
Cevabı: Luka'nın yanındaydım. Kahve getirdim fakat içmek istemediğini söyledi. Kavga konusuna gelirsek. İvan dışında herkes Adrien'dan sözde özür diledi. Sözde diyorum çünkü bizimkilerin sağına soluna belli olmuyor. Ama inanın bana! Ben asla böyle bir şey yapmam. Hem kavgada suçlu taraf falan yok. Herkes kendince haklı. 

5. Şüphelenilen şahıs: Nathaniel
Soru: O gün eğer bu suçu işlediysen yanında kim vardı? 
Cevap: Ben o gün Mark'la beraber yeni çıkartacağımız çizgi roman için çizim ve senaryo üzerine çalışıyordum.

Diğer şüphelilerin ifadeleri önceden alınmıştır. Fakat hepsi aynı olduğu için sadece 6. Şüphelenilen şahısımızın ifadesinden yola çıkabilirsiniz😊

6. Şüphelenilen şahıs: Mark
Polis: Nathaniel birlikte olduğunuzu söyledi. Doğru mu bu? 
Cevap: Evet, Beraberdik.

Mark' ın ifadesi kayıtlara baktığımızda doğru. Bu yüzden o da suçsuz.

Gerisi sizde dedektifler. Size güveniyoruz. 

Saygılarımızla, 

ESMA NUR DÖNMEZ DEDEKTIFLIK BÜROSU

Not: Diğer şüphelilerimizde o gün Nathaniel ve Mark'ın beraber çizim yaptığını doğrulamış olup ifadelerinde başka dikkat çekici bir şey söylememiştir.



1 yorum:

  1. Merhaba, dedektiflik bürosuna yeni ihbarlar gelecek mi, maceralar devam edecek mi acaba?

    YanıtlaSil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...