4 Kasım 2022 Cuma

Marinette rehber öğretmeni oluyor *ilk günden çıkan kavga*

Yıllarca çalıştım çabaladım sonunda Fransua dupont Ortaokulu'na staj için atamam yapıldı. *Atama: işin yapılacağı ilk bölgeye  gitmek anlamında kullanılan bir  kelime* Okulda beni harika karşıladılar. 5'ler sarıldı, 6'lar çiçekler verdi, 7'ler ilk konferansımda çok sakindiler, 8'ler hiç olay çıkarmadı derdim ama 8 / F'den birinin 6/A'dan Nino Lahiffe'yi sıkıştırıp kantinden aldığı tostu yediği olayı saymazsam. Dinlemek için ilk Nino'yu çağırdım. Sonrada Luka'yı. Luka suçunu itiraf etti ve Nino'dan özür diledi. Aslında Luka benim arkadaşım Alya'nın oğlu ve çok temiz kapli bir insan. Bu olaydan sonra kendime kahve alıp nöbet yerime gittim. O arada telefonum çaldı, arayan annemdi. Beni çok özlemiş. İyi miyim kötü müyüm diye sordu. Bende olayı anlattım. Baya dalmışız. Zili unutmuşum. Sonradan aklıma geldi telefonu kapatıp dersimin olduğu sınıfa 5/E'ye gittim. Erken girmez olsaydım keşke. Erkekler sıra tepelerinde uçak atıyorlar, kızlar ise birbirlerini kovalıyorlardı. Ben bağırınca sakince herkes yerine geçti. Normalde bağıran bir insan olmadığım için bu bana zor geldi. Bir an önce dersi anlatıp çıkmak istedim. 10 dk sonra ders bitti. Bende öğretmenler odasına doğru yürüdüm. İlk gün yorulmama rağmen okulu sevmiştim. Öğrencilere hemen ısındım. Okul müdüründen kağıt geldi. Artık bu okulda çalışabilirdim üstelik 7/A'nın sınıf öğretmeni olmuştum.

*Dipnot: "Atama" kelimesini yanlış açıklamış olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...