1 Aralık 2022 Perşembe

Felix Argos dönüşümü

Herkese merhabalar kaç gündür yayın bulamıyordum. Bugün sonunda buldum. İlk olarak Marinette ve Adrien ilk kez baloda beraber görüntülendi. Fakat onun gerçekten Adrien olduğu hakkında bazı şüphelerim var. Felix'te olabilir. Her neyse bölüm fragmanı pek ayrıntıya girmemiş açıkçası. Ama ilerleyen sahnelerde Argos dönüşümü var. Şimdi diyeceksiniz ki "Ya Esma nur Felix+ Argos ve balo ne alaka?" Bende bunun üzerinde baya baya düşündüm ve bana mantıklı geldi ve direk şunu düşündüm: Acaba bu planlı bir şey miydi? Ya da izleyiciye gelecek sezon için spoiler veriyor olabilir miydi? O kadar çok düşüncem var ki... Fan kanallarına teori falan kalmayacak. 

Spoiler: Ön gösterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...