9 Aralık 2022 Cuma

Mucize yemekteyiz🍽

Dışses (ben): Evet sayın seyirciler. Mucize yemekteyiz programına hoş geldiniz! *alkıış* bugün sizerle Chloe'nin evindeyiz. Gördüğünüz üzere Chloe hanımın evi hep altın dolu maşallah nazar değmesin. Chloe hanımın eli duyduğumuza göre pek bir lezzetliymiş. Arkadaşı da onun için programıza başvurmuş. Her neyse konuşmayı bırakalım da yarışmacımız biraz hızlansın. 

Chloe: Dışseees! Ne kadar kaldı? 
Dışsses (ben): Son 5 dakika hızlanmalısınız. 
Chloe: Ayy! Şimdi sen öyle deyince pek bir heyecanlandım. 
Dışses (ben): Son 2 dakika... 
Chloe: Kruvasanlarımı fırına koydum, Kurabiyelerim pişti. Şimdi sırada çorba yapmak var. (Koştuğu ve terlediği için şaçı yavaşça açılıyor) 

*Hızlı geçiş tadım zamanı* 

Marinette: Chloe hanım çorbanızı nasıl yaptınız?

Adrien: Benim çorbamda garip bir koku var. (Lastik çorbaya kötü bir koku vermeye başladı.)  *Bir kaşık aldıktan sonra* Chloe hanım bu ne dikkatsizlik böyle! Çorbamdan tokanız çıktı. 

Chloe: Üzgünüm. Çorbayı değiştireyim mi? 

Adrien: E bir zahmet. 

*Son*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...