2 Ocak 2023 Pazartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları -13- Sosyal medyada takılmaca

 Ömer'den: Bugün sanırım ikimizde dış dünyaya kapalı bir gün geçireceğiz. Kaan Esma nur ile iş birliği kurduğu için o şu an senaryo yazmakla meşgul. 2 pırıl zeka birleşince ortaya harika bir şey çıkacağına eminim. Her ne kadar Esma Kaan'dan senaryo fikri vermek amaçlı senaryo yazmasını istese de asıl bu güzel fikirler ondan çıkıyor. Siz belki bazı hikayelerini okuduğunuzda farketmişsinizdir. Bende azıcık sosyal medyada takılıyorum bir yandan da size hikaye anlatıyorum. Hatta anlatıyoruz. Tahmin ettiğiniz üzere zaman yine geçmiyor. Zaman geçmiyor demişken şöyle bir düşünüyorum da güzel bir zaman geçirgeni olsa iyi olurdu değil mi? "Evet!" dediğinizi hissediyorum. Bugün sanırım bizim gruptan neredeyse 90'ın üstünde bildirim geldi. Siz "Acaba ne oldu grubu ayağa kaldıracak kadar?" demeden ben anlatayım. Bugün ilk defa din öğretmenimiz Musa'ya kızmış. Din sınavında puan kırılacağı için de üzülüyor kendisi. E madem derste konuşup - almayı göze aldıysan bunu da göze alacaksın hocalar boşuna "Bana bahanelerle gelmeyin." demiyor. Ama siz bir de Türkçe'ciyi görün. Musa konuşunca sinirden bir keresinde çok bağırmıştı. Şu çocuk bir an önce disiplinlik olsa da kurtulsak yaa. Canımıza tak etti. 

●○Son●○

2 yorum:

  1. Esmacim yazılarını okudum gerçekten bu kadar olduğunu bilmiyordum çok şaşırdım çok da beğendim böyle devam harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam çok çok teşekkür ederim blogdaki bütün hikayeler bölüm analizleri özgün içeriktir. Buna emin olabilirsiniz. Ayriyeten bölüm analizlerini yazıya dökmeden önce bulduğum kanallardan bizzat izin alıyorum. Yorumlara eğer yetişemezsem ya da herhangi bir sıkıntı olursa admin size ulaşır. (Bu aralar fazla yorum alıyoruz.)

      Sil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...