10 Ocak 2023 Salı

Kaan ve Ömer'in maceraları - 18 - Kaan'ın kafasından yükselen alevler (Yazık beyni yandı çocuğun)

 Kaan'dan: Bugün gaza geldim ve Esma nur'a yardım etmek için baya bir senaryo çıkardım. Sonra pilim (enerjim) bitti. Gerçi o beni uyarmıştı ama ben aceleciyim. Şu huyumdan bir türlü vazgeçemiyorum 😐 Ya arkadaş madem sen kitap çıkartacak bir ekibe üyesin ya da üyeydin neden benden yardım istiyorsun? Ya kızdım ama kıyamıyorum bazende. Kendisi bizden esinlenip hikaye yazabiliyor. Hayranım bu kıza be! Hem seçmeli yazarlık ve türkçede baya iyi. Bizimkiler grubunda bugün onun yazdığı bir metin konuşuluyor. Ay daldım yine! Dalma Kaan koçum toparla hikayeyi. Bugün yine senaryo fikri yazarken kafamdan garip bir koku geldi. Ardından Ömer'in attığı çığlıkla kendime geldim tamda en heyecanlı kısıma geliyordum ki ödüm koptu. Kafamı yatağın üstündeki rafa çarptım. Buranın mimarisini zaten ilk baştan beğenmemiştim. Bu olaydan sonra otelden kovulmak için ne gerekirse yapardım. Ciddiyim, abartısız. Aklıma gece tiz bir çığlık atmak geldi ama Ömer'in uykusu özel günlerde ya da yakın zamanlarda uykusu hafif olduğu için bunu yapmam imkansızdı. Ne yapsam diye düşünürken aklıma aşırı korkunç bir şey geldi. Onu bu yıl en çok korkutan korku filmini açacaktım. Yani Wednesday! Ondan habersiz mısır patlatmaya gidecektim çünkü o korkarken onu izlemek müthiş olurdu derdim ama maalesef kalktığımı farkedince benim üzerimde koşup ters kelepçe bağlama pozisyonuna getirdi. Korkulur bu çocuktan. Polis falan olsa iyi olur. Her neyse kafam sönünce rahat bir oh çekip uyuduk. 

--Son-- 

Yazarınız: Filmin adının neden Wednesday olduğu hakkında fikrim yok ve evet farkındayım olaylar karıştı ❤ iyi okumalar, iyi akşamlar ya da orda saat kaçsa artık. Sizi seviyoruuum 🖐🖤

2 yorum:

  1. Tam 6 gün oldu yeni yayın hala yok.🥺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yazmadan önce ismini yazarsan sevinirim yayın gelmemesinin sebebi ise uygun bir senaryom olmaması.

      Sil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...