7 Ocak 2023 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları - 17 - Otele yerleşen Türk nine

 Ömer'den: Bu sabah otele yaşlı bir teyze geldi. Torunu burada ki ünlü bir şirkette çalışıyormuş. Ev alacak paraları varmış fakat yetersizmiş. Haliyle teyze buraya gelmiş. Bize kendisinin Karadeniz'li olduğunu söyledi. Zaten enerjinden belli teyzem❤ İsmi de Huriye'ymiş. Kaan'a sadece benim baktığımı görünce çok üzülmüş. Birbirimize kolay gidip gelelim diye yan odamızı kiraladı. Ona hep "Huriye nine"diye hitap edilirmiş. Bizde öyle hitap ediyoruz. Hemen bizim çekindiğimizi görsün "Aa! Uşağum niye çekinisinuz? Benim gapum herkese açuktur." diyor. Karadeniz insanı gerçekten farklı oluyor. Daha 1 saat önce bize çay getirdi. Hiç uğraşmasaydı keşke... daha ilk gününden yormayalım Huriye Nine'yi diye düşünürken bir gün bize torununun yerini doldurduğumuzu torununu pek aratmadığımızı söyledi. Bir gün Kaan rüyasında kuymak görmüş. Bana "Yaa! Huriye Nine'ye gidip söyle de bize kuymak yapsıın!" diyor. E bende Kaan'ı kıramayacağıma göre gittim Huriye Nine'nin kapısını çaldım ve "Nine, bu benim arkadaş var ya senden kuymak yapmanı istiyor" dedim. O da kabul etti. Yaşına göre çok dinç biriydi. Maşallah deyin nazar değmesin 🖤 Biz Huriye Nine'yi çok sevdik. Ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...