28 Ocak 2023 Cumartesi

Mucize karakterleri türk çizgi film karakterleriyle karşılaşsa nasıl olurdu?

 Herkese günaydın bu yayını sabah gelen bir ilhamla yazıyorum. Şakası bir yana şu an başlıkta gördüğünüz ya da bu yayını okuduğunuz saatte göreceğiniz üzere bugün türk çizgi film karakterleri ile mucize karakterlerini birleştiriyoruuuz! Old yani eski takipçilerim buna benzer bir yayın hatırlıyorlarsa bana yorumlarda yazabilirler. Herneyse... yine sizi beklettim. İç sesim şu an bana "Hep böyle bıdı bıdı konuşacak mısın! Sus birazda takipçileri sıkma." diyor. E haklı :) bende içsesim dışa çıkacak herhangi bir hareket yapmadan başlıyorum. Bu arada her bir kanal için 1 çizgi film yazdım.

Rafadan tayfa (TRT çocuk)

Hayri: Aaa! Şunlara baak.

Kâmil: B-Bu yanlarındaki şeylerde ne? (Kwami gördü) 

Akın ve Mert: Abi, ben korkmaya başladım. (Akın) Burayı biz bence terk edelim. (Mert) 

Kral şakir ( Cartoon network)

Necati: Pardon abla where are you from? (Nerelisin?)

Şakir: Abla açsan anneme söyleyeyim yemek yapsın sana.

Canan: Orada her ne oluyorsa beni karıştırmayın. (Ders çalışıyor)

Kadriye: Ayol yine mi dedikoducu Cevriye geldi? Tam da yemek yapıyordum.

Filsu (Necati'nin yeğeni): Aa! Kim geldi? Nasıl geldi? Ne için geldi? (Filsu dur bi soluk al. Kız bayılacak şimdi başı dönmüş seni takip etmekten!) 

Akıncı (Minika go)

Akıncı: 2'ydi 3 oldu! Bu gece baya yorucu geçecek sanırım. (Kara kedi'yi kötü sandı)

Nergis: Nergis Emiroğlu ile hızlı haber'e hoşgeldiniz. Hilal savaşcımız sanırım tuzağa düşürüldü. 3 gündür kendisinden haber alınamıyor. 

Cezeri: Yaptığım kimlik taramasında bu kişiyle alakalı herhangi kötü bir unsur bulamadım. Fakat şuna eminim senin söylediklerini anlamıyor. 

Akıncı: Yani yabancı. 

Cezeri: Evet. Dövüşte iyi şanşlar Akıncı! 

Siz bunlardan hangisini beğendiniz yoruma yazın♡♡

Benim favorim tabii ki hepsi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...