15 Mart 2023 Çarşamba

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 3. Bölüm: Kaan'ın okula bomba gibi dönüşü

 Kaan'dan: Evet! Yine ben. Bu bölümü Ömer'in anlatmasını mı bekliyordunuz? Fırsat elimdeyken anlatayım dedim. Bugün din kültürü dersindeydik ve Esma nur ile yanyana oturduk. Yan yana oturduk çünkü ayağımı pek yormamam gerekti. Esma nur söz almaya çalışırken ben onun koluna uzanıp yavaşça indiriyordum. Ama yine de o 1 kere okuma 2 kere de düşüncelerimizi belirttiğimiz kısımlardan söz almıştı. 

Esma nur: Naber Kaan? 

Kaan: İyiyim Esma nur senden naber? 

Esma nur: İyiyim bende. 

Kaan: Musa nerede? 

Esma nur: O uzaklaştırma aldı haberin yok mu? Birde Selahattin ile kavga etmişler. 

Kaan: Cidden mi? 

Esma nur: Evet, Musa Türkçe'de 100 almıştı bir keresinde. Selahattin de 80 falan almıştı. Selahattin "Benim notumdan sanane!" diye bağırınca olaylar büyüdükçe büyüdü sonunda da disiplinlik oldu. 

Yaren: Oo! Kaan dönmüşsün. 

Hüseyin: Kaan dönmüş mü? Ohaa! 

Selahattin: Zeka küpümüz geri döndü! Kimse artistlik falan taslamasın ben zekiyim diye. 

Selahattin böyle söyleyince yanaklarım kızardı. 

İşte bizimde okulda bir günümüz böyleydi. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...