8 Nisan 2023 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 13. Bölüm: Aksilik üstüne aksilik

 Kaan'dan: Bugün arkadaşlarla alışveriş merkezinde takılma planı yaptık. Sabah uyanıp Whatsapp'a girdim derken grubu bulamadım. Ömer'e yazalım bakalım ne diyecek? 

Ömer (Çevrimiçi) 

Kaan: Ömer! Grubu bulamıyorum, sildin mi yoksa? 

Ömer: Yoo! Grupta yönetici İrem değil miydi? Ona bir sor. 

Kaan: Bugün Avm'ye gidelim mi? Takılmış oluruz arkadaş arkadaş. 

Ömer: Olur, Bugün tam da teknoloji tasarım ödevimi bitirmiştim zaten. Esma'ya yazayım mı? Herkese değişiklik olur hem. 

Kaan: Olur. Ama 30 küsur kişi nasıl gideceğiz ki. 

Ömer: Hallederiz onu. Sıkıntı etme bro! 

Ömer'de bugün bir haller var ama çözemedim. Ödevi erkenden bitirmeler falan.... 

Esma nur (Çevrimiçi) 

Kaan: Ömer sana bir şey yazmadı değil mi? 

Esma nur: Evet biliyorum. Avmye gideceğiz. 

Kaan: Özge'yi alalım mı yanımıza? Çünkü Fransa'dan geldiğinden beri sadece okula gidiyor da. 

Esma nur: Sen ne kadar iyi bir abisin ♡ haklısın Özge'yi de alalım. 

Kaan: 🤗 Utandım, sağol böyle dediğin için. 

Esma nur: Şöyle yapalım, sen erkekleri ara bende kızları arayayım. Sonra haberleşiriz yine. 

Kaan: Tamam. 

Bütün erkekleri aradım. Herkes akşam hazır olacağını söyledi. Saat 8:00 gibi yola çıktık. Vardığımızda hepimiz kontrolden geçtik. Yani üzerimizde kaçak olarak getirdiğimiz bir şey varsa alacaklardı. Nihayet kızlarda geldi ama Yasemin'i görmeniz lazım. Üstü aranırken çok gıdıklandı. Kızlar buna gülmese bile erkekler çaktırmadan güldü. Yasemin görmüş olacak ki Musa'ya ve Hamza'ya bir tokat yapıştırdı. Bakın attı demiyorum, direk yapıştırdı. Hatta "Şaak!" diye ses geldi yanağından. 

Avmnin içinde deli gibi asansör aradık ama bulamadık. En son güvenliğe sorduk ve asansörü bulduk. Düğmeye bastım ama çalışmadı. Şimdi sanırım Esma'yı anlamaya başladım. Avmden çıkacaktık ki bu seferde araba gördük. Tamda rampaya parketmişti. Başka bir yerden Esma nur'u geçirdik. Bu seferde durduğumuz yerde trafik lambası bozuk çıktı. Ben daha da sinir oldum, polis görsem direk çevirip tüm bu yaşadıklarımızı anlatacaktım. Sinirim daha fazla katlanmadan evlerimize döndük. Ertesi gün evden gelince aldım kalemi kağıdı başladım yazmaya: 

.....  büyükşehir belediyesine, 

...... ilçesinin sokağındaki 789 numaralı trafik lambasının bozuk olduğunu gördüm. Ayrıca araba parkının yasak olduğu bir alana araba parkedildiğini farkettim. Bunun öncesinde arkadaşlarımla sorunlar yaşadık ve hepimiz trafik lambasının bozuk olduğunu düşünmekteyiz. Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim. 

Dilekçe hazırdı, belediye binası yakınımızda olduğu için hemen dilekçeyi teslim edip çıktım. Umarım kabul olurdu.


 _Son_



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...