16 Nisan 2023 Pazar

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 16. Bölüm: Özge sohbet grubuna giriyor

 Ömer'den: Bugün bir karar verdim. Yani daha doğrusu verdik. Özge'yi bizim gruba alacaktık. Çünkü dışarı çıkamıyordu. Neden derseniz, Paris'te bir ara Kaan ile kaldığı hastaneden açıklama gelmiş. Yapılan çoğu tedavi tutmamış. Bu yüzden Özge burada tedaviye sokuldu. Her gün yarım gün yatış saati alıp ilaç tedavisi görüyordu. Gruba girince herkesin Özge'nin esprilerine gülücük emojisi attığını gördüm. Ve tabii o mesajı, içimi yakan ve beni ekran başında göz yaşına boğan o mesaj...

Bizimkiler: 

Özge: Merhaba 🤗 Beni Kaan abi ekledi. 

Esma nur: Hoşgeldin <3 

Firdevs: Merhaba minnoşumm ♥️♥️ 

Şükriye: Kuzucuk gelmiiş! 

Kaan: Grupta küçüğümüz var arkadaşlar, lütfen saygılı olalım. Yazarken kelimelerimizi  dikkatli seçelim. 

Selahattin: Kaan, sen ne zaman böyle uyarı yapar oldun? 

Musa: Bu sefer Kaan'ın sözü üzerine söz söylemeyelim bence. Ayrıca haklı. Hoş geldin abim :) 

Özge: Hoş buldum Musa abi. Nasılsınız? 

Esma nur: İyiyiz, sen. 

Firdevs: Ben seni ısırırım kız :) yapma bu kadar minnoşluk. 

Şükriye Buğlem: Yemeyin kızı yaa! Sonra biz nerede bulacağız bu minnoşluğu? 🐥

Esma nur: Özge o kadar tatlılık yaptı ki kız kalpten gidiverdi 🤣 Şşt! Buğlem. Dünya'ya dön, çok uçma! 

Musa: Kaan, bak kanka. Yapma etme :( 

Kaan: Siz ne yaşıyorsunuz acaba? 

Özge: Benim kolum acıyor yazarken. Çıksam olur mu? 

Özge'nin attığı bu mesaj aslında kafa dağıtmak için buraya geldiğine işaretti. Çoktan tedaviye başlanılmasını annesi de bekliyordu ama bu kadar erken olması biraz garipti. Umarım iyi olur♥️ çünkü onu çok seviyoruz. 

Kaan'da bende...

-Son-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...