13 Nisan 2023 Perşembe

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 15. Bölüm: Minik bir kedi

 Kaan'dan: Hani ben size her şey bula bula başrolü bulur demiştim ya, ne kadar haklıyım. Kendimi alkışlıyorum 🤣 Neyse, giriyorum konuya. Yine her şey normaldi ta ki bizim sınıfta gezinen kedi patisi izlerini görene kadar 😍 kedileri çok seviyorum. Ama şu an aklımda olan Kartanesi'nin tepkisi. Ne olacak gerçekten merak ediyorum. Muhammed Musa arkadaşımız kediyi çantadan çıkarınca iyice kalbim yumuş yumuş oldu. "Sınıf hayvanat bahçesine döndü Kaan, siz ne yapıyorsunuz?" mu dediniz siz? Maalesef haklısınız ama ne yapabiliriz ki? Kıyamıyoruz 😔 sonuçta o da bir can. Çıkış zilinde eve girip herkes acilen konuşma grubunda toplanıyor. 

Bizimkiler: 

Musa: Of yaa! Kedi acı acı miyavlıyor, ne yapmalıyım? Sütte verdim, mama da aldım. 

Hamza: Giresun'dan selamlar, yine olay mı var? 

Ömer: Herkes teker teker yedişer gün kediyi evlere alsa olmaz mı? 

Selahattin: Kızlar! Ses verin. Size ve fikirlerinize ihtiyacımız var 😭 

Junior Ronaldo: Kızlar galiba bize trip atıyor, huu! baksanıza. 

İrem: Yooo! Ne tribi canım. Ay sizde 🤣 

Yaren: Bir fikirde erkekler ortaya atsın. Hep biz mi fikir üreteğiz? 

Esma nur: Sonunda! Ben de onu yazacaktım. Hadi bakalım gelsin fikirler... 

Yusuf: Buldum! Barınak yapsak. 

İrem: Bilemedim ki... ya hocalar görürse. 

Junior Ronaldo: Sen o işi bana bırak! Kıvırırız bir şeyler. 

Firdevs: Sen ve kıvırmak, nasıl olacak o? 

Kaan:  Nonsense! This is a completely ridiculous idea! 

Ömer: Kaan? Sinirden ingilizce konuşuyorsun galiba. 

Kaan: Uzaktan eğitimle ana dili ingilizce olan hocalarım sayesinde artık bende Esma nur'un speaking yani konuşma seviyesine gelirim artık.😎 biraz ilerleme kaydettim. Bu arada evet sinirden öyle yazdım. 🤣 

Esma nur: Hemen çeviri yapayım- 

Ömer: Bunu da bilme be! 

Kaan: Kankam sen uğraşma, ben çeviriveririm 2 dakikada. Türkçesi: Anlamsız! Bu tamamen saçma bir fikir! 

Esma nur: Ben bundan sonra çevirmen olma hayalimden vazgeçtim. 

İrem: Siz ne diyorsunuz! Kediyi ney yapıyoruz? Onu söyleyin. 

Ömer: Kartanesi bu gece bende kalacak. Proje yardımcım Musa olduğu için onun yanına gider kediyi alırım. Ardından Kartanesi'nin barınağının yanına bir örtü daha sererim. Oh ne rahat! 

Kaan: Matematik ödevi bitti, iftardan sonra geliyorum Kartanesi ile. 

Şükür biz yazışana kadar ezan okundu. Yemeğimi yiyip anneme " Görüşürüz." dedikten sonra koşa Kartanesi'nin yanına, oradan Ömer'lerin yanına gittim. Bugün benim için biraz macera, biraz sinir ve biraz yufka yüreklilikle geçip gitti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...