24 Nisan 2023 Pazartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 18. Bölüm: Özge'yi ziyaret

Ömer'den: Bugün okuldan sonra herkes annesini aradı ve izin aldı Özge için. Onu aradığımızda annesi açtı. Sesi çok neşeli geliyordu. Acaba neydi onu bu kadar mutlu eden? Hastaneye vardığımızda Özge kolunda damaryolu bağlı şekilde öylece ayakta servisin kapısında bekliyordu. 

Kaan: Kaan abiye kucak yok mu? Senin için o kadar uğraştım ve izin aldım. 

Firdevs: İşte kurabiyeler. Bak, kalp şeklinde yaptım senin için. 

Ömer: Yaa keşke ayağa kalkmasaydın. Biz gelir, bir şekilde bulurduk odayı. 

Esma nur: Aynen. 

Muhammed Musa: Gel odaya girelim. 

Hüseyin: Ben size beni bekleyin dedim ama! Öyle koşarak çıkılır mı? 

Özge: Size ne kadar teşekkür etsem azdır 😊😊 

Hüseyin: Dikkat et Özge, çok tatlılık yapma 🐥🐥 

O sırada Selahattin merdivenlerden yorgun argın geldi ve son basamağa bastığı gibi yere düştü. 

Yasemin: Ay ne oluyor be! 

Esma nur: Ay Yasemin! Bundan korkulur mu hiç kız? Sende bir komiksin. 

Yasemin: Ne bileyim, birden düşme sesi duyunca korktum. 

Selahattin: Biriniz de beni kaldırırsa sevineceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...