21 Nisan 2023 Cuma

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 17. Bölüm: Gruptaki bayram hazırlığı (Bayram özel bölümü)

 Kaan'dan: Bugün ramazan bayramının ilk günü ve bizimkiler çoktan bayram hazırlığına başladı bile. Fakat şimdiki konuları ilk mesajı ben attım kavgası. Gruba bir de ben bakayım, bakalım ilk mesajı kim atmış. 

Junior Ronaldo: Ya ilk ben attım mesajı! Önceden gelseydiniz banane. 

Musa: Hayır. İlk ben attım! 

Selahattin: Ya sabır! Kim attıysa attı arkadaşım sizene! 

Esma nur: Selahattin, sen en iyisi o güzel parmaklarını yorma çık WhatsApp'tan bir nefes al gel. 

Ömer: Olay bittiyse ben gidiyorum. 

Özge: Sabah sabah bu ne kavga abilerim ablalarım? Tablet bir türlü susmadı. 

Kaan: Sonunda fıstığımız geldi ♥️ Kuzucuk, sen söyle şu ablalarına abilerine kessinler kavgayı :( 

Esma nur: Özge gelince grup bir ferahladı, farkında mısınız bilmem. 

Özge: Esma ablam 😍😊 Seni çok seviyorum. 

Selahattin: Seni biz de çok seviyoruz Özge biliyor musun? 

Özge: Yaa 😊 Bende sizin gibi kişilerle tanıştığım için mutluyum. 

Ömer: Bizde bayram planı yapacaktık. Sen geldin. 

Selahattin: Sende katılmak ister misin? 

Özge: Durumumu biliyorsunuz 😔 Gelemeyebilirim. 

Ömer: Bizde senin yanına geliriz o zaman. 

Firdevs: Bende sana kurabiye yapmıştım, onları getiririm. 

Özge: Ya abla niye zahmet ettin 😊 Uğraşmasaydın hiç. 

Özge böyle yazdı çünkü hiçbirimizin sırf onun için uğraşmasını istemezdi. Bu arada ilk mesaj falan yok ortada, herkes müsait olunca yazmış. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...