28 Nisan 2023 Cuma

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 19. Bölüm: Kartanesi veterinerden kaçarsa neler olur?

Kaan'dan: Bugün sabahtan beri kahkahadan yerlere yığıldım. Annem sesimi duyunca Ömer'e bir şey oldu sanıp benim odama geldi. Bense gayet rahat bir şekilde ona "Ömer bana komik bir video atmıştı, ona gülüyordum da." dedim. Asıl konu bu değildi. Asıl konu, Kartanesi'nin veterinerden neredeyse bir çita kadar hızlı çıkıp Ömer'in karnına toslamasıydı. Orada da sıkışınca ne yapsın köpekcağızım? Tıpış tıpış veterinere girip yedi iğneyi 🤣 Anlatırken bile karnım ağrıyor. Hatta ne yapmış biliyor musunuz? Veteriner onu rahatça alamasın diye Ömer'in hırkasına pençelerini batırmış. Ömer'e veterinerden gelen sonuçları sorduğumda daha sisteme düşmediğini söyledi.

(Yazar: Ayy! Finale son 1 bölüm. Bakalım ne olacak?)

2 yorum:

  1. Diğer yazılarınıza da kolay bir şekilde ulaşmak için widget olarak temada bir yere blog arşivi ekleseniz güzel olur. Yazıların çok güzel. 👍

    YanıtlaSil
  2. Bunu söylediğin için teşekkür ederim :) Bloga açılır şekilde "Yayınlar" isimli bir widget yaptım.

    YanıtlaSil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...