3 Nisan 2023 Pazartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 10. Bölüm: Ömer'in Kartanesi ile imtihanı

 Ömer'den: Bugün yine Kartanesi'ni çantamda taşıyorum Kaan'da yanımda ve veterinere gidiyoruz. Tırnak kesimiydi aşıydı derken şu an çantada bir o yana bir bu yana gidiyor. "Köpek dediğin cesur olur, azıcık akranlarını düşün." diyorum. Maalesef dinlemiyor. Tek söylediği " Benim amcam doberman! Polis köpeği zaten, hep kontrollerini yaptıkları için korkmuyor o." deyip kestirip atıyor hanımefendi! Veterinere vardık. Siz çantanın ağırlığını o zaman düşünün bir de. Resmen taş gibiydi. Eve gelince ben bunun hesabını sormaz mıyım sana Kartanesi! 

Kaan: Kartanesi kıpırdamıyor. Ay bir şey olmuş olmasın yaa! 

Ömer: Ben sana veterinere giderken Kartanesi senin sırtında çantada  rahat rahat yol alır, hem sırtın acımaz demedim mi Kaan!?

Kaan: Ya sırtım acırsa? Ya da kayıp düşersem? Ya da nazar değerse? 

Kaan böyle deyince " Fazla abartıyorsun! Ne nazarı, ne düşüp kayması?" gibi çok anlam taşıyan o sinirli, çatı yarı kaşılmış olan ifademi takındım. 

Ömer: Bugün 2 Nisan Kaan, Hatırlatırım.  

Kaan: Ben başrol olduğum için bana her an her şey olabilir. Bende bunu hatırlarım. 

Sıra aldıktan sonra oturduk, çantayı yere koyduk ve ta da! İşte size bir adet pofidik tüylü, minnoş suratlı, kar beyaz renginde bir köpüş! Biraz bu minnoşun korkusunu yatıştırdıktan sonra biz yine gelelim. 👋 

Çok yorgunum! Kartanesi sonunda rahatladı fakat rahatlatmak 5 saat sürdü. Veterinerin yanına gidiyoruz. 

Veteriner: Ömer bey siz misiniz? 

Ömer: Evet, benim. 

Bu sefer Kaan bana ters ters baktı ve yalancıktan öksürdü. 

Kaan: Başrol benim... bu bilmem kaçıncı oldu artık yeter! 

Veteriner: Ama Kaan bey, randevu sahibi sistemde Ömer bey olarak kayıtlı. 

Garip bir şekilde sesimin titrediğini hissediyorum, ağlayacak mıyım yoksa? 

Ömer: Ona bir şey olmaz değil mi? 

Veteriner: Korkmayın Ömer bey, bir şey olmayacak rutin kontrol zaten. 

Gözüm yaşlı bekleme salonuna çıktım. Bunu kaldıramazdım, ya köpeğimize bir şey olduysa? 

Çıkarken duyduğum tek soru Kartanesi'ni nasıl sahiplendiğimizdi. 

Kartanesi: Ömer, sen iyisin değil mi? 

Ömer: Belki seni kucaklarsam rahatlarım. 

Kartanesi: Kaan ne yapıyor? 

Kartanesi'nin bu sorusunun cevabı Kaan'ın odadan çıkmasıyla cevaplanmıştı. 

Kaan: Kartanem♡ muayene zamanı!

×××SON××× 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...