31 Mart 2023 Cuma

Katuri eleştiri

Merhaba, Bugün yine bir Trt çocuk yapımı  çizgi film olan Katuri'yi eleştiriyorum. Bence kuşların sesleri gayet sevimli 😍 bu ses seçen kişi kimse beni nolur bulsun ve bir çizgi film yayınlanacağı zaman bana erkenden haber versin. Hemen izleyip yine seslendirmenlere hayran kalayım. Açıkça söylemek gerekirse 1 ya da 2 bölüm izleyebildim. Benim beğenmediğim yanlara gelirsek... kuşların renkleri bana saçma geldi. Mesela hafif gri renginde olabilirdi ya da hafif boyanmış görüntüsü verecek bir şekilde tasarlanabilirdi. Seslendirme kadrosunda bu sefer tanıdığım bir seslendirmen bulamadım. Yani çizgi filmi izlerken "Aa! Ben bu kişiyi tanıyorum." demedim. Benim aklıma bunlar geldi, kaçırdığım bir şey varsa yoruma yazabilirsiniz. 

Sizi çok seviyorum canım kediciklerim ^_^ ❤ <3 hoşça kalın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...