25 Ocak 2024 Perşembe

Uzun bir aradan sonra... YAZARINIZ GERİ DÖNDÜ!

 Hepinize selam. Beni özlediniz mi? Ben sizi çok özledim. Bugün aslında size neden aniden ortalardan kaybolduğumu anlatacağım. 

Beni çok eskiden tanıyanlar bilir ki normalde ben burada genellikle her zaman yazı yazar paylaşırım. 2023 yılı bitmeden de aklımda çoğu yazı planı vardı... Yepyeni eleştiri yazıları ve Kaan ve Ömer'in maceraları'nda beklenmeyen derecede şok olacağınız bölümler gelecekti. Aklımda bunlar döndü ve dolaştı, bazen "Acaba yazsam mı?" diye düşündüm. Tam bir yazı yayını hazırlığı yaparken aklıma neden böyle olduğu ile ilgili bir araştırma yapmak geldi. Ben de bunun üzerine Google'a girdim, oradan da İnstagram'a. Uzun uzun dolaştım ve sonunda buldum. Meğer yazar tıkanıklığı yaşıyormuşum da haberim yokmuş. Bu süreç boyunca kendime zaman ayırmam ve biraz da beynimi dinlendirmem gerekiyormuş. Ben de bunu farketmeden önce hep kendimi sorgulardım. Size söz, yazar tıkanıklığı bitince geliyorum! Beni bekleyin. Hoşça kalın 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...