18 Temmuz 2022 Pazartesi

Marinette ve Adrien bırakıyor mu?

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün nedense youtube anasayfamda Mucizevi lord'un Marinette ve Adrien süper kahraman olmayı bırakıyorlar mı başlıklı videosunu görüp duruyorum. Ama henüz izlemedim... şöyle bir düşündüm de bana biraz saçma geldi açık söylemem gerekirse. Belediye başkanı bile onlarla gurur duyuyor, Paris'liler bile onlara güveniyor. Düşünün bir: Kahramanlık yaptığınız yer sizinle gurur duyuyor fakat siz kahramanlığı bir anda bırakıyorsunuz. 

Sonra pişman olmaz mıydınız? 

Kendi düşücem: Ben baya üzülürdüm. Çünkü ilk başta bana güvenilmiş. Bir görev verilmiş ve bu görevi veren kişi güvenimi boşa çıkarma demiş. Söz vermişim fakat sonra bir anda vazgeçmişim. 

Ben bunu kendime yakıştıramazdım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...