23 Temmuz 2022 Cumartesi

Tom ve Sabine Tikki'yi görseydi tepkileri ne olurdu?

Bugün çok değişik bir şey yapıcaz. Nasıl aklıma geldi?: Sabah kalktım (dinleniyordum) ve bir yandan bildiğiniz gibi acaba ne tür bir yazı paylaşsam diye düşünüyordum. Tabii çok fazla bu düşünceler içinde olduğum için hemen buldum. 

Off Esma yaa fazla uzatıyorsun dediniz. Yine duydum. 

Özür dilerim 😔 

Şimdi gözlerini kapat bakalım! Kapa kapa kapa! Hazır mısın? 

Şöyle düşün: Marinette'in yerine uğur böceğisin ve Cheng ailesiyle kahvaltı ediyorsunuz. Fakat Tikki'nin sana acil bir şey söylemesi gerekli. Aniden çantadan fırladı çıktı! Sen de hiç bir şey olmamış gibi sofradan kalktın fakat onlar anladı... 

Ben bile yazarken korktum valla 😲 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...